FANDOM

Skróty klawiaturoweEdytuj

Klawisz Funkcja
M Wyrzuć całą manę. Pomocne gdy ktoś inny buduje lub zmieniasz postać podczas budowania.
G Aktywuje następną falę bez konieczności bycia w pobliżu kryształu.
L Blokuje/odblokowuje przedmiot, który jest wskazany myszą. (Zablokowane przedmioty nie są sprzedawane po użyciu opcji "Sell All".)
C Prośba o pomoc kolegów z drużyny. Bohater upuszcza zieloną strzałkę, która wskazuje innym miejsce gdzie potrzebna jest pomoc.
F1 Pokazuje historię czatu.
+/- Zmiana rozmiaru aury Monka i wyzwalaczy pułapek Huntressa. Nie wpływa to na obszar działania pułapki. Może być przydatne podczas wywoływania reakcji łańcuchowej pomiędzy kilkoma pułapkami.
Shift Pokazuje mapę.
Alt Pozwala na zmianę kolejności bohaterów na liście bohaterów, wybierając jednego, wciskając "Alt", a następnie wybierając drugiego.
Ctrl Trzymając "Ctrl" podczas przydzielania punktów po awansie postaci, dodaje 120 punktów na raz. (Maksymalną możliwą ilość.)
Shift Trzymając "Shift" podczas przydzielania punktów po awansie postaci, dodaje 5 punktów na raz.
PPM Podczas przydzielania punktów dla bohatera, odejmuje wcześniej dodane punkty. Może być stosowane wraz z poprzednimi dwoma skrótami.
ŚPM Otwiera menu z opcjami bohatera.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki